ما به شما برای طراحی کارت ویزیت دیجیتال کمک میکنیم

ما با استفاده از تکنولوژی جدید NFC برای شما یک کارت ویزیت هوشمند طراحی میکنیم و آنرا برای استفاده مادام العمر به شما تحویل میدهیم.

بیشتر از این وقت را تلف نکنید و با پشتیبان های سایت ما تماس بگیرید تا بهترین کارت ویزیت هوشمند را به شما ارائه بدهند.

امکانات طراحی کارت ویزیت با ما

ذهنی راحت با کارت ویزیت هوشمند

ثبت سفارش،طرح و اطلاعات ارسال

استفاده از کد تخفیف (در صورت وجود) و ثبت سفارش از طریق درگاه پرداخت اینترنتی تکمیل اطلاعات حساب کاربری، طرح کارت و همچنین آدرس پستی جهت ارسال محصول

ثبت اطلاعات کارت ویزیت

اضافه کردن اطلاعات کارت ویزیت خودتون مثل شماره‌های تماس، شبکه های اجتماعی و وبسایت و رزومه شما و آدرس شما و همچنین لینک های مربوطه.

ارسال و تحویل محصول

بعد از اینکه ما تمامی خواسته های شما را انجام دادیم و شما پس از مشاهده پیشنمایش لینک خود موارد انجام شده را تایید کردید کارت شما اماده ارسال میشود

سریع تر از همیشه

ما به شما برای طراحی کارت ویزیت هوشمندکمک میکنیم

 

کارت ویزیت دیجیتال چیست؟کارت‌های ویزیت دیجیتال تقریباً همان کارت‌های ویزیت هستند – به جای چاپ کاغذی معمول، از طریق اینترنت ایجاد و مبادله می‌شوند.

  • 1)
    بعضی کارت ویزیت ها مجانی اند و بقیه پولی، سود حاصل بین طراح و فروشنده تقسیم می شود.
  • 2)
    در ساخت کارت ویزیت دیجیتال از محیط توسعه یکپارچه استفاده می شود.
  • 3)
    ساخت کارت ویزیت دیجیتال با کمک کارت ویزیت ساز هانیز بدون دانش برنامه نویسی امکان پذیر است.
کارت ویزیت هوشمند

خدمات طراحی کارت ویزیت هوشمند

چه اطلاعاتی بر روی کارت ویزیت هوشمند قابل ذخیره هست؟

در حال حاضر امکان قرار دادن موارد زیر بدون محدودیت در تعداد بر روی کارت هوشمند  فراهم است: • نام (اسم خودتان و یا برندتان) • توضیحات نوشتاری • شماره موبایل • شماره تلفن ثابت • شماره فکس • تلگرام • اینستاگرام • واتس اپ • توییتر • یوتوب • ایمیل • وب‌سایت • آدرس نوشتاری • موقعیت مکانی (Location) • شماره کارت • شماره شبا • فایل رزومه • کاتالوگ • نمونه کار و… در صورتیکه موردی نیاز داشته باشید که در لیست بالا وجود نداشته باشد، امکان اضافه کردن قابلیت مورد نظر شما فراهم می‌باشد.

کارت ویزیت هوشمند بر روی چه گوشی‌هایی قابل استفاده هست؟

به طور کلی کارت ویزیت هوشمند قابلیت‌های متعددی دارد که بر روی همه گوشی‌های هوشمند قابل استفاده است. اما امکان ارتباط  بر روی گوشی‌هایی قابل استفاده می‌باشد که از فناوری NFC حمایت کنند. می‌توان گفت حدود 75 درصد گوشی‌های شایع در انتخاب مردم از این فناوری پشتیبانی می‌کند. می‌توان گفت اگر گوشی مربوط به 7 سال قبل باشد و یا جز گوشی‌های پایین رده یک شرکت حساب نشود از این فن آوری پشتیبانی می‌کند. با این وجود برای آسانی خاطر شما لیستی از گوشی‌هایی که از این تکنولوژی پشتیبانی می‌کنند را برای شما آماده کرده ایم. برای مشاهده این لیست اینجا کلیک کنید.

کارت ویزیت هوشمند
کارت ویزیت هومشند
کارت ویزیت هومشند

طرح روی کارت ویزیت هوشمند قابل انتخاب هست؟

بله، شما فرصت برگزیدن از میان طرح های  آماده و یا اپلود طرح مورد نظر خودتان  را دارید. به شیوه کلی هیچ کمبودی  برای چاپ روی کارت نیست و برای نشر طرح دلخواه ضرورتی به بازدادن هزینه زیادی نیست.

منظور از قابلیت ویرایش اطلاعات چیست؟

یکی از قابلیت‌های جذاب کارت ویزیت هوشمند، قابلیت ویرایش اطلاعات هست، به این صورت که شما امکان تغییر اطلاعات خودتون رو هر لحظه و بدون محدودیت دارید و به محض تغییر اطلاعات محتوای داخل کارت بروز میشه و می‌تونید اطلاعات جدید رو به مخاطبینتون منتقل کنید. در ضمن  برای مشتریان  قدیمی که داده های شما رو ذخیره کرده اند هم توانایی رسیدن به اطلاعات جدید شما اماده میشود.

با هر سفارش چه تعداد کارت دریافت میکنم؟

از آنجایی که انتقال اطلاعات به صورت هوشمند و الکترونیک انجام میشه، نیازی به ارائه کارت به مخاطبینتون ندارید. بنابراین در اکثر موارد داشتن یه کارت ویزیت هوشمند برای شما کفایت می‌کند و به همین منظور با هر سفارش شما یک کارت دریافت می‌کنید. ولی اگر کاری دارید و یا اگر نیاز به تعداد کارت بیشتری دارید این فرصت برای شما اماده است که از تخفیف خرید گروهی عالی و عالی  بهره مند شوید. * این تخفیف شامل افرادی که به صورت دوستانه و گروهی هم ثبت‌نام می‌کنن میشه.

کارت ویزیت هوشمند

تا چه وقت بعد از ثبت سفارش، کارتم را تحویل میگیرم؟

پس از تکمیل سفارش (آدرس، کد پستی مقصد و طرح روی کارت) کارت شما حداکثر 7 روز کاری برای ساکنین اصفهان و 10 روز کاری برای ساکنین دیگر شهر‌ها از طریق پست پیشتاز و به صورت رایگان به دستتان خواهد رسید. اگرچه معمولا زودتر از زمان اعلامی کارت به دست شما می‌رسد اما با توجه به حجم بالای سفارشات مجموعه عالی عالی زمانی اعلام می‌شود که نسبت به حرفمان بد قول نباشیم.

آیا برای استفاده از کارت ویزیت هوشمند نیاز به برنامه و یا اپلیکشین خاصی هست؟

عمدتا خیر، برای استفاده از قابلیت تماسی بر بستر NFC تلفن همراه  شما باید یک بخش سخت افزاری داشته باشد . بنابراین نیاز به نرم افزار خاصی نیست. به خاطر اسکن QR Code هم به طور اماده برروی گوشی‌های جدید این توانایی فراهم شده است  و نرم افزار اختصاصی  نمیخواهد . اما اگر تلفنی شما  بسیار قدیمی باشد احتمالا  نیاز به نرم افزار باشد.

کارت ویزیت هوشمند
کارت ویزیت هوشمند
کارت ویزیت هوشمند
نمی‌توانم از طریق درگاه پرداخت خرید خودم رو ثبت کنم، الان باید چه کاری انجام دهم؟

اگر درگاه پرداخت  سفارش کارت ویزیت هوشمند با مشکل و ارور روبه‌رو شده خوشحال میشیم که این موضوع رو بهمون اطلاع بدید که هرچه سریعتر برای رفع این موضوع اقدام کنیم، اما اگر خودتان برای خرید مشکل دارید شما می‌تونید سفارشتون رو به صورت کارت به کارت هم ثبت نمایید برای این موضوع با کارشناسان ما در اینستاگرام و یا تلگرام در ارتباط باشید.

من کد تخفیف برای خرید کارت ویزیت هوشمند دارم چطور باید از کد تخفیفم استفاده کنم؟

شما برای استفاده از کد تخفیف خود کافیه که کد دریافتی را در فیلد مربوطه وارد کرده و روی گزینه ثبت کلیک کنید، در صورت معتبر بودن کد تخفیف بلافاصله مبلغ نهایی قابل پرداخت به شما نمایش داده خواهد شد.

 

برای آپلود طرح سفارشی، فایل ارسالی باید چه ویژگی داشته باشه؟

فایل ارسال شما باید در فرمت رنگی CMYK و در سایز 8/5 در 5/5 سانتی متر (دقیقا هم سایز با کارت بانکی) طراحی شود. همچنین فایل نهایی باید با فرمت jpg و یا png باشد. توجه داشته باشید که در طرح سفارشی، QR Code به صورت خودکار بر روی کارت چاپ نمی‌شود‌ بنابراین در صورتیکه تمایل باید از صفحه محصولات من در پنل کاربری بارکد اختصاصی خود را دریافت کنید و با حداقل ابعاد 2 سانتی‌متر در طراحی خود استفاده کنید.

کارتم گم شده، چکار باید انجام بدم؟

در صورتیکه کارت ویزیت هوشمند شما گم شود و یا تحت هر شرایطی قابلیت استفاده از کارت قبلی خودتان  رو نداشته باشید، کارت دیگر دقیقا مشابه کارت قبلی برایتان با 50 درصد تخفیف صادر خواهد شد. بدیهیست که این اتفاق بعد از غیرفعال کردن کارت اول صورت خواهد گرفت. برای هماهنگی این موضوع با کارشناسان ما در ارتباط باشید

لینک هوشمند کارت ویزیت هوشمند خودم رو چطور باید دریافت کنم؟

برای دریافت لینک هوشمند خود کافیه وارد پنل کاربری خود شوید و از قسمت محصولات من، لینک مربوط به کارت مورد نظر خود را با کلیک روی ایکن چشم دریافت کنید و یا اینکه می‌توانید جهت دریافت لینک خود با پشتیبانان مجموعه در ارتباط باشید.

کارت ویزیت هوشمند
کارت ویزیت هوشمند

نظرات

مشتریان خوشحال  درباره ما
چه می گویند؟

هزینه ها

هزینه های طراحی کارت ویزیت دیجیتال

سرباز

+1 سفارش کارت ویزیت هوشمند

ماهانه

480000 هزارتومان

نصب اپلیکیشن جدید
به مدت ۳۰ روز

رخ

+5 سفارش کارت ویزیت هوشمند

سه ماهه

226000 هزار تومان

نصب اپلیکیشن جدید
به مدت 3 ماه

وزیر

+10 سفارش کارت ویزیت هوشمند

شش ماهه

384000 هزار تومان

نصب اپلیکیشن جدید
به مدت شش ماه

تعداد کارت چاپ شده 42000
طرح های موجود بیش از 80 طرح
مدت پشتیبانی 12ماه
تعداد اطلاعات قابل بارگذاری بیش از 200 فیلد
محدودیت دانلود ندارد/قابل دانلود تا ابد

3-4 ما& برای طراحی کارت ویزیت باید چه کارهایی انجام دهیم؟

کارت ویزیت کارتی است که دارای اطلاعات تجاری در مورد یک شرکت یا یک فرد است. آنها در معرفی رسمی برای اسان شدن و کمک به حافظه توزیع می شوند. کارت‌های ویزیت معمولاً شامل نام شرکت یا وابستگی تجاری و اطلاعات تماس خیابان، تلفن، فکس، آدرس ایمیل و وب‌سایت است. قبل از ظهور ارتباطات الکترونیکی، کارت ویزیت شامل جزئیات تلکس نیز می شد. امروزه آنها ممکن است شامل آدرس های رسانه های اجتماعی مانند فیس بوک، لینکدین و توییتر باشند. به طور سنتی، بسیاری از کارت ها متن سیاه و سفید ساده روی کاغذ سفید بوده اند. طراحی کارت ویزیت  ظاهر و احساس منحصر به فرد کارت چاپ شده از یک تخته حکاکی شده، نشانه ایده آلی از حرفه ای بودن است. در اواخر قرن بیستم، پیشرفت‌های تکنولوژیکی باعث تغییراتی در سبک شد. کارت‌های ویزیت حرفه‌ای امروزی معمولاً شامل یک یا چند جنبه طراحی بصری چشم‌گیر هستند.

قبل از شیوع کووید-۱۹، سالانه حدود ۷ میلیارد کارت ویزیت در سراسر جهان چاپ می‌شد. شرکت آمریکایی Vistaprint گفت که فروش کارت در طول همه‌گیری 70درصد کاهش یافت، اما فروش در اواسط سال 2021 زیادشد.  ساختارکارت‌های ویزیت برروی کارت‌ها چاپ میشود.  ظاهر بصری، روش چاپ، هزینه آنها بر اساس فرهنگ متفاوت است. وزن های رایج برای کارت های ویزیت بسته به مکان متفاوت است. به طور معمول، کارت ویزیت بر روی کاغذ 350 گرم در متر مربع (تراکم)، 45 کیلوگرم (100 پوند) (وزن)، یا 12 pt (ضخامت) چاپ می شود. پیدایش طراحی کارت ویزیت پرینترهای لیزری شخصی و پرینترهای جوهرافشان به مردم این امکان را میدهد که کارت ویزیت را درخانه چاپ کنند. در ابتدا، وزن این کارت‌ها به‌طور محسوسی سبکتر بود و اطراف لبه‌ها سوراخ بود. ولی پیشرفت‌ها کارت ویزیت هوشمند در طراحی چاپگر و کاغذ، چاپ کارت‌ها را با ظاهری حرفه‌ای ممکن کرده است.

کارت ویزیت هوشمند
تصویر 1: طراحی کارت ویزیت
طراحی کارت ویزیت
تصویر 2: کارت ویزیت در اصفهان

2-1برای کارت ویزیت در اصفهان چه ویژگی هایی در نظر گرفته میشود؟

کارت‌های ویزیت با کیفیت بالا و بدون عکس‌های تمام رنگی با استفاده از رنگ‌های نقطه‌ای روی دستگاه چاپ می‌شوند. برخی از شرکت ها حتی رنگ های نقطه ای خود را علامت تجاری می کنند. مانند UPS Brown، Owens Corning Pink و Cadbury    Purple. اگر آرم کارت ویزیت تک رنگ و فونت رنگ دیگر باشد، فرآیند دو رنگ در نظر گرفته می شود. رنگ های نقطه ای بیشتری را می توان بر اساس نیاز کارت اضافه کرد. با ظهور چاپ دیجیتال و چاپ دسته ای، اکنون چاپ کارت ویزیت به صورت تمام رنگی مقرون به صرفه است. کارت ویزیت در اصفهان برای شبیه‌سازی اثر چاپ با استفاده از حکاکی، یک فرآیند ارزان‌تر بنام چاپ حرارتی ایجاد شد که از پودر پلاستیک چسبیده به جوهر مرطوب استفاده میکند. سپس کارت ویزیت هوشمند از طریق دستگاه گرمایشی عبور داده می شود که پلاستیک را روی کارت ذوب می کند.

از فرآیند چاپ چهار رنگ CMYK (سیان، سرخابی، زرد و سیاه) استفاده می‌کنند. هر صفحه رنگی روی همدیگر چاپ می شود و طیف رنگی گسترده ای ایجاد می کند. نقطه ضعف این روش چاپ این است که در صورت بررسی دقیق، رنگ صفحه به صورت نقاط ریز نشان داده می شود. کارت ویزیت هوشمند  در حالی که کارت های رنگی نقطه ای کارت ویزیت در اصفهان  در اکثر موارد به صورت جامد چاپ می شوند.

رنگ های نقطه ای برای کارت های ساده با الگوهای خط یا فونت های غیر سیاه کوچکتر از 5 نقطه مناسب هستند. برخی از شرایط چاپ تمام رنگی:4/0 – تمام رنگ در جلو / بدون چاپ در پشت4/1 – جلوی تمام رنگی. پشتی تک رنگ4/4 – جلوی تمام رنگی / پشتی تمام رنگی نام ها .«چهار تقسیم بر صفر»، «چهار تقسیم بر یک» و «چهار تقسیم بر چهار» تلفظ می شوند.

5-2 طراحی کارت ویزیت در اصفهان به چه صورت @تولید میشود؟

کارت ویزیت را می توان با پوشش براق UV (چاپ افست) نیز پوشاند. پوشش به همان روشی که بر روی یک پرس تغذیه ورق اعمال می شود، اعمال می شود. با این حال، پوشش UV را می توان به عنوان یک پوشش نقطه ای نیز اعمال کرد. به این معنی که می توان مناطق خاصی را پوشش داد و برخی دیگر را بدون پوشش رها کرد. این پتانسیل طراحی اضافی ایجاد می کند. پوشش UV را نباید با کاغذ روکش دار اشتباه گرفت که قبل از چاپ با سطحی براق یا نیمه براق پوشانده می شود. کارت‌های ویزیت را میتوان با دستگاه‌های کپی دیجیتال چاپ کرد. از تونر استفاده میکنند سطح کارت ذوب میشود، بسیاری از شرکت‌های چاپ مدرن به «پرس‌های دیجیتال» سطح بالا روی آورده‌اند. اکنون از طراحی کارت ویزیت در اصفهان  دستگاه‌های کپی اداری متمایز می‌شوند. تجهیزات تولید سبک وزن مانند Bizhub 5500 شرکت Konecranes.

Caminolta . تجهیزات پیشرفته مانند آخرین دستگاه چاپ دیجیتال HP Indigo.در حالی که برخی از دستگاه‌های کپی اداری قدیمی ممکن است در کار با کارت ویزیت ضخیم مشکل داشته باشند. آخرین دستگاه‌های پرس دیجیتال می‌توانند بر روی کاغذی با وزن تا 407 گرم بر متر مربع (150# استوک جلد).  و پلی‌پروپیلن و غیره بستر ویژه چاپ کنند. بسیاری از دستگاه‌های پرس دیجیتال مدرن، که در دو مدل شیت‌فید و تحت وب در دسترس هستند. می‌توانند رنگ‌های نقطه‌ای Pantone را شبیه‌سازی کنند، طراحی کارت ویزیت در اصفهان تا هفت رنگ را همزمان چاپ کنند. برخی حتی شامل اسپکتروفتومترهای تعبیه‌شده و سیستم‌های تغذیه به کمک هوا هستند. پوششUV و سایر پوشش ها مانند پوشش های مبتنی برآب برای سرعت بخشیدن به تولید کارت استفاده میشود. کارت‌های مرطوب و خشک «تغییر می‌شوند». به این معنی که جوهر از جلوی یک کارت، کارت ویزیت هوشمند در پشت کارت بعدی علامت‌هایی باقی می‌گذارد.

کارت ویزیت در اصفهان
تصویر 3: طراحی کارت ویزیت در اصفهان
طراحی کارت ویزیت در اصفهان
تصویر 4:طراحی کارت ویزیت هوشمند
4-6 ویژگی های طراحی کارت ویزیت هوشمند چه* چیز هایی است؟

پوشش‌های UV معمولاً بسیار براق هستند اما بیشتر در معرض اثر انگشت هستند. در صورتیکه پوشش‌های مبتنی بر آب کمتر قابل مشاهده هستند اما عمر کارت را افزایش میدهند. میتوانید از یک روکش مات بر پایه آب روی کاغذ بدون روکش استفاده کنید تا کارت های بدون روکش بسیار بادوام داشته باشید. میتوان پوشش UV یا لمینیت پلاستیکی برای ضخیم کردن کارت های کاغذی نازک استفاده کنید تا دوام بیشتری داشته باشند. هنگام طراحی کارت، اگر رنگ تا لبه های اندازه برش تمام شده گسترش یابد، خونریزی رخ می دهد. زمانی است که طراحی کارت ویزیت هوشمند خطوط یا رنگ های چاپ شده از خطوط برش کاغذ چاپ شده فراتر می روند. این برای اطمینان از عدم وجود لبه سفید هنگام برش کاغذ است. چون تفاوت بسیار کمی در محل برش تیغه کارت وجود دارد. تقریباً غیرممکن است که آن را بدون لبه سفید برش دهید.

تنها ریزش یک مو میتواند باعث  خط سفید شود و تیغه می تواند هنگام بریدن کاغذ را بکشد. تصویر روی کاغذ ممکن است از صفحه به صفحه دیگر منتقل شود.  به آن پرش صفحه فقط با یک پرس افست تفاوت ناچیزی دارد. اما در تجهیزات ارزان قیمت مانند دستگاه های کپی یا فتوکپی می تواند بسیار زیاد باشد. معمولاً 3.175 (1⁄8) تا 6.35 میلی متر (1⁄4 اینچ) بیشتر از کارت در همه طرف است.  طراحی کارت ویزیت هوشمند (3.58 × 2.40 اینچ). اندازه برش استاندارد: 85 × 55 میلی متر (3.35 × 2.17 اینچ). کارت های تا شده یا “چادر” و کارت های تا شده کناری نیز محبوب هستند.

به طور معمول، این کارت ها به کارت ویزیت هوشمند اندازه استاندارد تا می شوند.

5-9 ما در مجموعه @عالی و عالی قیمت کارت ویزیت هوشمند را چه مبلغی میدهیم؟

دو طرف کارت نیز به زبان های مختلف قابل چاپ است اندازه نسبت ابعاد بین 1.42 تا 1.8 است. هیچ اندازه استانداردی برای کارت ویزیت وجود ندارد. اشتراک‌گذاری ابعاد با کارت‌های دیگر ذخیره‌سازی را آسان‌تر می‌کند. برای مثال کارت‌های بانکی (85.60 × 53.98 میلی‌متر) و کارت‌های ویزیت اروپای غربی (85 × 55 میلی‌متر) اندازه تقریباً یکسان هستند. معمولاً نام شرکت در بالا با بزرگ‌ترین فونت، سپس عنوان و سپس نام فرد چاپ می‌شود. پیام ها در یک طرف به زبان و در طرف دیگر معمولاً به زبان لاتین نوشته می شوند. معمولاً سایر قیمت کارت ویزیت هوشمند اطلاعات تماس مهم مانند آدرس کسب و کار، شماره تلفن و شماره فکس ارائه می شود.

قرار دادن انگشت روی نام یا اطلاعات دیگر غیر مودبانه تلقی می شود. پس از دریافت کارت ویزیت از یک سلبریتی، باید کارت ویزیت را با دقت مطالعه کنید و نام و سمت طرف مقابل را یادداشت کنید. سپس باید قیمت کارت ویزیت هوشمند با گفتن «choudai itashimasu» («کارت ویزیت شما را قبول دارم»). «choudai shimasu» قدردانی خود را از آن شخص ابراز کنید و سپس تعظیم کنید.  هنگامی که دو طرف با وضعیت‌های مختلف افراد مشهور را رد و بدل می‌کنند. مانند یک رئیس شرکت و یک مدیر سطح متوسط، و شخصی که وضعیت پایین‌تری دارد، کارت ویزیت به دست میدهد. کارت ویزیت هوشمند باید در زیر یا زیر سلبریتی قرار گیرد.

طراحی کارت ویزیت هوشمند
تصویر 5:قیمت کارت ویزیت هوشمند
قیمت کارت ویزیت هوشمند
تصویر 6:ساخت کارت ویزیت هوشمند

8-3 ساخت کارت ویزیت هوشمند در مجموعه #عالی عالی چقدر زمان میبرد ؟

  اگر افراد زیادی در ساخت کارت ویزیت هوشمند جلسه شرکت می کنند و یک نفر از چند سلبریتی پذیرایی می کند. بالاترین رتبه سلبریتی در جعبه چرمی و سایر افراد مشهور روی میز کنار آن قرار می گیرند. نحوه برخورد گیرنده با دهنده نشان می دهد که گیرنده چگونه با هدیه دهنده رفتار خواهد کرد. اقداماتی مانند تا کردن کارت از وسط یا گذاشتن نام هدیه دهنده در جیب پشتی شما توهین آمیز محسوب می شود.

مدیران  معمولاً دو نام دارند: یکی ژاپنی، برای هموطنان، با  نام ژاپنی (اول نام خانوادگی). دیگری برای خارجی ها، با نام ها به ترتیب غربی (نام خانوادگی).  فرمت های دیگر CDسایز کارت ویزیت پیشرفت‌های تکنولوژیکی مختلف. «کارت‌های ویزیت» دیسک‌های نوری را ممکن میکند که می‌توانند تقریباً 35 تا 100 مگابایت داده را در خود جای دهند. این CDهای کارت ویزیت ممکن ساخت کارت ویزیت هوشمند است مربع، گرد یا مستطیل باشند. اما تقریباً به اندازه کارت ویزیت های سنتی هستند. کارت ویزیت CD طوری طراحی شده اند که در سینی 80 میلی متری یک درایو CD-ROM کامپیوتر قرار بگیرند. آنها در اکثر درایوهای سی دی کامپیوتر سینی پخش می شوند. اما در درایوهای دارای اسلات پخش نمی شوند.

توانایی این دیسک‌ها در ارائه نمایش‌های پویا و حجم زیادی از داده‌ها، هرگز به عنوان کارت ویزیت به طور گسترده مورد استفاده قرار نگرفتند. اگر کارت ویزیت هوشمند هنوز در دسترس هستند.

7-2 در ساخت کارت ویزیت NFC به چه مواردی *باید توجه داشت؟

 با رایج‌تر شدن رایانه‌های دستی و تلفن‌های هوشمند، داده‌های کارت ویزیت به طور زیاد از طریق اتصالات بی‌سیم مستقیم. (مانند مادون قرمز، بلوتوث، RFID)، پیام‌های متنی، برنامه‌های کاربردی اختصاصی (. مانند Bump) یا خدمات ابری (مانند licobo) برای تبادل الکترونیکی منتقل می‌شوند. با این حال، این روش های جدید انتقال اطلاعات تجاری به طور کامل جایگزین کارت های ویزیت فیزیکی سنتی نشده است.  مواد تخصصی دیگر مثل فلز، ساخت کارت ویزیت   NFC کارتهای لاستیکی، لاستیک، آهنربا، تراشه های پوکر، نیکلای چوبی و حتی چوب واقعی. در بیشتر موارد، این کارت‌های ویزیت مواد تخصصی کارت ویزت هوشمند  در قالب استاندارد، گاهی اوقات با گوشه‌های گرد ارائه می‌شوند. نرم افزار کارت ویزیت کارت ویزیت را می توان در چاپخانه به تولید انبوه رساند. یا با استفاده از نرم افزار کارت ویزیت منزل چاپ کرد. این نرم افزار معمولاً شامل ابزارهای طراحی، چیدمان و ابزارهای ویرایش متن برای طراحی کارت ویزیت است.

اکثر نرم‌افزارهای کارت ویزیت با نرم‌افزارهای دیگر مانند مشتریان ایمیل یا دفترچه‌های آدرس ادغام می‌شوند. نیازی به وارد کردن دستی داده‌های تماس را از بین می‌برند. کارت ویزیت معمولاً روی کاغذ کارت ویزیت چاپ می شود یا به صورت الکترونیکی ذخیره می شود،به چاپخانه ارسال می شود. برنامه های زیادی  در دسترس کاربران پلتفرم های لینوکس، macOS و ویندوز وجود دارد. چاپ تحت شبکه علاوه بر نرم افزار ساخت کارت ویزیت NFC کارت ویزیت، بسیاری از شرکت های چاپ در حال حاضر خدمات چاپ وب را ارائه می دهند. که در آن مشتریان می توانند از بین طیف وسیعی از الگوهای طراحی سهام انتخاب کنند. به صورت آنلاین با آرم و کارت ویزیت هوشمند تصاویر خود سفارشی کنند. تعداد را انتخاب کنند، گزینه های قیمت را مشاهده کنند.

ساخت کارت ویزیت هوشمند
تصویر 7:ساخت کارت ویزیت NFC
ساخت کارت ویزیت nfc
تصویر 8:کارت ویزیت دیجیتال

1-9 مجموعه @عالی و عالی کارت ویزیت دیجیتال را در چگونه تحویل میدهد؟

درخواست تحویل به خانه را داشته باشند. آدرس شرکت معمولا، این فرآیند نه تنها برای کارت‌های ویزیت، بلکه در مورد سربرگ، دفترچه یادداشت، برچسب‌ها و یادداشت‌ها نیز اعمال می‌شود. یکی از کلوپهای اصلی جمع آوری کارتهای ویزیت، مجموعه بین المللی کارت ویزیت IBCC است. اعضای IBCC با سایر اعضا کارت تعویض می کنند و فقط هزینه پست را پرداخت می کنند. برای قرارملاقات برخی افراد نیز کارت ویزیت دیجیتال از کارت ویزیت برای قرار ملاقات استفاده می کنند.  این کارت ها معمولاً نام دارنده کارت، کارت ویزیت هوشمند اطلاعات تماس، و همچنین نقل قول های طنز یا اطلاعات شخصی داشته باشند. کارت هوشمند ، کارت تراشه یا کارت مدارمجتمع (ICC یا کارت IC) کارتی که برای کنترل دسترسی به منابع استفاده میشود. معمولاً یک کارت پلاستیکی .

  بسیاری از کارت‌های هوشمند دارای الگویی از کنتاکت‌های فلزی هستند که برای اتصال الکتریکی به یک تراشه داخلی استفاده می‌شوند. برخی بدون تماس و برخی هر دو هستند. کارت های هوشمند می توانند کارت ویزیت دیجیتال  شناسایی شخصی، احراز هویت، ذخیره سازی داده ها و پردازش برنامه را فراهم کنند.  برنامه های کاربردی شامل هویت، امور مالی، حمل و نقل عمومی، امنیت کامپیوتر، مدارس و مراقبت های بهداشتی است. کارت های هوشمند میتوانند احراز هویت ایمن قوی را برای ورود به سیستم (SSO) در یک سازمان فراهم کنند. کارت مدار مجتمع جهانی (UICC) برای تلفن های همراه نیز یک کارت هوشمند است. می تواند کارت ویزیت هوشمند به عنوان سیم کارت قابل اتصال یا eSIM تعبیه شده نصب شود.

6-8 چگونه #باید کارت ویزیت مخصوص نمایشگاه را بسازیم؟

تا سال 2015، سالانه 10.5 میلیارد تراشه آیسی کارت هوشمند تولید میشود که 5.44 میلیارد تراشه آیسی سیم کارت میشود. کارت های پرداخت اساس کارت ویزیت  هوشمند یک تراشه مدار مجتمع سیلیکونی (IC) است.  توسط رابرت نویس در سال 1959 در Fairchild Semiconductor اختراع شد. اختراع مدارهای مجتمع سیلیکونی منجر به ایده ادغام آنها در کارت های پلاستیکی در اواخر دهه 1960 شد. اختراع ایده یکی کردن تراشه های مدارمجتمع روی کارتهای پلاستیکی اولینبار توسط مهندس آلمانی هلموت گروتتروپ ارائه شد. در فوریه 1967، گروتروپ کارت ویزیت مخصوص نمایشگاه برای ثبت اختراعات DE1574074[5] و DE1574075[6] . در آلمان غربی برای سوئیچ های شناسایی ضد دستکاری مبتنی بر دستگاه های نیمه هادی درخواست داد . ارتباطات بدون تماس را از طریق جفت القایی توصیف کرد. هدف اصلی آن ارائه یک کلید دارای حق چاپ جداگانه برای باز کردن در پمپ بنزین های بدون سرنشین است.

در سپتامبر 1968، گروتروپ به همراه سرمایه گذار یورگن دتلوف. برای ثبت اختراعات بیشتر برای این سوئیچ شناسایی، ابتدا در اتریشو در سال 1969 در ایالات متحده، انگلستان، آلمان غربی و سایر کشورها درخواست کردند. کونیتاکا آریمورا موسسه فناوری آریمورا ژاپن بطور مستقل ایده مشابهی را برای ادغام مدارهای مجتمع بر روی کارت های پلاستیکی ایجاد کرد. در مارس 1970 برای ثبت اختراع  کارت ویزیت هوشمند درخواست داد. سال بعد، پل کاستروچی از IBM برای ثبت اختراع ایالات متحده در می 1971 با عنوان “کارت اطلاعات” درخواست داد. در سال 1974، رولاند مورنو یک کارت حافظه امن را به ثبت رساند کارت ویزیت مخصوص نمایشگاه  که به عنوان “کارت هوشمند” شناخته شد. در سال 1976،  یک شخص عنصری  شناخته شده (به نام “راز”) را برای شناسایی کاربران گیت، با شماره ثبت اختراع USP 4105156 معرفی کرد.

کارت ویزیت دیجیتال
تصویر 9:کارت ویزیت مخصوص نمایشگاه
کارت ویزیت مخصوص نمایشگاه
تصویر 10:کارت ویزیت اسکن کد
5-9 آیا در& طراحی ما کارت ویزیت اسکن کد هم وجود دارد؟

در سال 1977، Michel Ugon از Honeywell Bull اولین کارت هوشمند ریزپردازنده را با دو تراشه اختراع کرد. یک ریزپردازنده و یک حافظه، و برای ثبت اختراع برای میکروکنترلر خودبرنامه‌نویسی (SPOM). در سال 1978 درخواست داد که معماری مورد نیاز برای برنامه‌ریزی تراشه را تعریف می‌کند. سه سال بعد، موتورولا از این پتنت در “CP8” خود استفاده کرد. در آن زمان، بول دارای 1200 پتنت مرتبط با کارت ویزیت هوشمند بود. در زمان 2001، بولبخش CP8 خود را به همراه پتنت های خود به  فروخت. که سپس بخش کارت هوشمند داخلی خود را با CP8 ادغام کرد و Axalto را تشکیل داد. در سال 2006، آکسالتو و جمپلوس، دو تولید کننده کارت ویزیت اسکن کد برتر کارت های هوشمند در جهان. در سال 2008،  از  جدا شد. و کسب و کار Enterprise Security Services را خریداری کرد که شامل بخش Smart Card Solutions بود.

 اولین سیستم مدیریت کارت هوشمند در مقیاس بزرگ را بر اساس زیرساخت کلید عمومی (PKI) مستقر کرد.اولین استفاده گسترده از کارت به عنوان کارت تلفن برای پرداخت از تلفن های عمومی در فرانسه در سال 1983 بود. کارت آبی پس از Télécarte، در سال 1992 تمام کارت‌های نقدی Carte Bleue در فرانسه ریزتراشه‌های کارت ویزیت اسکن کد یکپارچه بودند. مشتری کارت را در پایانه نقطه فروش (POS) تاجر وارد می کند و یک شماره شناسایی شخصی (PIN) را برای پذیرش تراکنش وارد می کند. فقط تراکنش های بسیار محدود، مانند پرداخت عوارض کوچک بزرگراه،  پین قابل پردازش هستند. سیستم های «کیف پول الکترونیکی» مبتنی بر کارت ویزیت هوشمند وجوه را روی کارت ذخیره میکنند. پس کارتخوان نیازی به اتصال به شبکه ندارد. آنها در اواسط دهه 1990 وارد خدمات اروپایی شدند. آنها در آلمان (Geldkarte)، اتریش (Quick Wertkarte)، بلژیک (Proton)، فرانسه (Moneo[17])، هلند (Chipknip Chipper (بازنشسته در 2015)).

4-3 چگونه میتوانید در @عالی و عالی کارت ویزیت مجازی بسازید ؟

سوئیس (“نقد”)، نروژ (“Mondex”) در دسترس هستند. “)  اسپانیا (“Monedero 4B”). سوئد (“نقد”، بازنشسته در 2004)، فنلاند (“Avant”)، بریتانیا (“Mondex”)، دانمارک (“Danmønt”) و پرتغال (“Porta-moedas” Multibanco”). در کشورهای دیگر بسیار رایج است. بخش های کیف پول الکترونیکی خصوصی نیزهم در حال کار هستند، مانند USMC در جزیره Parris.  امکان پرداخت خرد در کارت ویزیت مجازی  کافه تریاها را فراهم می کند. کارت‌های هوشمند، ماژول شناسایی مشترک (SIM) مورد استفاده در دستگاه‌های تلفن همراه GSM از دهه 1990 بوده‌اند. تلفن های همراه بطور گسترده در سراسر جهان مورد استفاده قرار میگیرند، پس کارت ویزیت هوشمند بسیار رایج شده اند. EMVکارت‌ها و دستگاه‌های سازگار با Europay MasterCard Visa (EMV) اولین مواردی هستند که در کشورهای اروپایی مستقر می‌شوند. ایالات متحده در سال 2014 استقرار فناوری EMV را آغاز کرد استقرار آن در سال 2019 ادامه دارد. به طور معمول، انجمن پرداخت ملی یک کشور با Mastercard International،

Visa International، American Express . دفتر اعتباری ژاپن (JCB) برای برنامه ریزی و پیاده سازی یک سیستم EMV هماهنگ می شود. از نظر تاریخی، در سال 1993، چندین شرکت پرداخت بین‌المللی موافقت کردند که مشخصات کارت‌های هوشمند را برای کارت‌های نقدی و اعتباری بدهند. مارک های اصلی Mastercard، Visa و Europay بودند. اولین نسخه از سیستم EMV در سال 1994 منتشر شد. در سال 1998، هنجارها تثبیت شد.EMVCo این مشخصات  کارت ویزیت مجازی را حفظ می کند. هدف EMVco این است که به مؤسسات مالی و خرده فروشان اطمینان دهد که مشخصات با نسخه 1998 سازگار است. EMVco در سال 2000 و 2004 مشخصات را ارتقا داد. مالزی برای اولین بار در سال 2005 کارت های اعتباری مطابق با EMV را پذیرفت. پس از آن ایالات متحده در سال 2014.  ایالات متحده به کارت ویزیت هوشمند  دلیل افزایش سرقت هویت مجبور به استفاده از این فناوری شده است.

کارت ویزیت اسکن کد
تصویر 11:کارت ویزیت مجازی
کارت ویزیت مجازی
تصویر 12:کارت ویزیت PVC

9-4ما بر روی کارت ویزیت PVC چه کار هایی@ انجام می دهیم ؟

 سرقت اطلاعات کارت اعتباری .Target در اواخر سال 2013 یکی از بزرگترین شاخص هایی بود که اطلاعات کارت اعتباری در ایالات متحده امن نیست. Target در 30 آوریل 2014 تصمیم گرفت که فناوری تراشه هوشمند .برای محافظت از خود در برابر سرقت هویت کارت اعتباری در آینده پیاده سازی کند. قبل از2014، در ایالات متحده این بود که اقدامات امنیتی کافی برای جلوگیری از سرقت کارت اعتباری وجود دارد. تراشه های کارت ویزیت PVC هوشمند ضروری نیستند. فناوری تراشه هوشمند گران است، به همین دلیل اکثر شرکت های آمریکایی کارت ویزیت هوشمند  حاضر به پرداخت هزینه برای آن نیستند. این بحث در نهایت با صدور اطلاعیه ای از سوی تارگت به پایان رسید. مبنی بر اینکه دسترسی غیرمجاز به نوار مغناطیسی بیش از 300 میلیون دلار برای تارگت هزینه داشت.  همراه با افزایش هزینه سرقت اعتبار آنلاین، برای ایالات متحده برای سرمایه گذاری کافی بود. تکنولوژی در اکتبر 2015.

یک تغییر در مسئولیت شرکت های کارت اعتباری رخ داد. پذیرش EMV به طور قابل توجهی افزایش یافت.  توسعه سیستم های بدون تماس کارت های هوشمند بدون تماس نیازی به تماس فیزیکی بین کارت و خواننده ندارند. آنها به طور فزاینده ای برای پرداخت و فروش بلیط محبوب هستند. استفاده های معمولی شامل حمل و نقل عمومی و جمع آوری عوارض بزرگراه است. ویزا و مسترکارت نسخه ای را در ایالات متحده اجرا کردند که از کارت ویزیت PVC سال 2004 تا 2006 به کار گرفته شد. محصول فعلی ویزا Visa Contactless نام دارد. اکثر سیستم‌های جمع‌آوری کرایه بدون تماس سازگار نیستند. کارت‌های استاندارد MIFARE NXP Semiconductors سهم بازار قابل‌توجهی در ایالات متحده و اروپا دارند. استفاده از کارت های هوشمند “بدون تماس” در بخش حمل و نقل. به دلیل استفاده از کارت ویزیت هوشمند تراشه ارزان قیمت NXP Mifare Ultralight و کاغذ/کارت/PET به جای PVC در حال رشد است.

بدون کامنت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *